Thursday 1 April 2010

ApRiL iS HeRe!!


Wwarghh!!
Dah masuk bulan april ni.. Kejap aje masa berlalu..
Masa mula2 daftar semula awal januari lepas, hari2 dok tengok kalendar, hari2 pangkah tarikh yg dah lepas..


Bulan ni adalah bulan penentu..
Ya!! Bulan penentu untuk selesaikan apa yang sepatutnya selesai tahun lepas..
Dah tak mau menghadap benda ni lagi.. Dah tak mau lalui lagi keadaan ni..

Korang, doa2 kan la aku yea..
Doakan agar segala kepenatan, kesedihan, kesabaran aku selama ini terbalas dengan result yang boleh aku banggakan..

Buat mama ayah & adik beradik, terima kasih sebab masih tak putus asa dengan aku..
Masih tak jemu2 berdoa, bagi semangat, bagi nasihat walaupun ada masa aku rasa aku ni orang yang tak boleh dibanggakan keluarga..

TERASA SANGAT AKU NI LOSER!!

Buat kawan2 yang pernah belajar dgn aku, staff2 farmasi HRPB & KK Greentown segala nasihat, kata2 peransang yang korang bagi pada aku selama ni buat aku gagah untuk selesaikan urusan yang belum selesai ni..
Tangan yang korang hulurkan pada aku sebagai tanda persahabatan akan sentiasa terpahat diingatan..

No comments: