Saturday 3 April 2010

KeDaH vS TeReNgGaNu


HOOREYY!!!! v(^^)v

KEDAH MENANG!!



Entah nape malam ni rasa nak layan bola sepak pulak kat tv1.. Selama ni aku tak peduli pun kalau ada siaran langsung perlawanan bola yang siarkan pasukan bola sepak negeri Kedah..
Nampaknya berbaloi sangat bila aku layan bola sepak malam ni..

Kedah VS Terengganu, Kedah menang 2-1.. (^^)

Selain aku seronok sangat sebab Kedah menang, aku juga seronok sebab nanti Kedah VS Negeri Sembilan pula..

Mesti korang tak nampak apa kaitan antara dua hal ni..
EH!! ADA KAITAN LA..
Ayah aku tu anak jati Negeri Sembilan, aku pula anak jati Kedah..
Sure la perang besar akan meletus kat rumah.. ha3.. Masing2 menyokong sakan negeri kelahiran sendiri..

Ayah, achikz always love you, tapi achikz takkan mengalah..


KEDAH, KEDAH GO3!!!! v(^^)v

No comments: