Friday 2 April 2010

SiAp JuGa AkHiRnYa!!

report terakhir aku buat utk sem ni..

Aduh aii.. Bersusah payah, berjegil mata aku siapkan report ni..
Pujian dan ucapan trimas aku ucapkan pada ika.. Yang sama bersusah payah buat report ni dengan aku.. Bersusah payah buat calcutaion walaupun tak pasti betul atau tak dengan jawapannya..
Walaupun korang nampak banyak nama kat gambar report diatas tapi untuk report ni cuma 4 orang aje yang kena siapkan.. MALANG sekali walaupun ada 4 tapi hanya 2 orang aje, aku ulang semula yea, 2 ORANG aje yang terhegeh2 siapkan report ni..

MANA lagi 2 org tu?? Tak payah la nak aku cerita panjang2 kat sini..
Apa yang dah diorang buat sama aku dengan ika, biar la tersimpan aje dalam hati aku ni walaupun pada dasarnya aku sangat3 tidak puas hati dengan 2 org tu..


SABO AJE LA.. (><)

No comments: