Thursday 1 April 2010

HoUsEmAtE bArU


Hurm.. Tak sangka aku, dah masuk bulan baru ni, terima pulak housemate baru.. Mulanya tak perasan sangat tapi rasa pelik sebab mata aku ni dok pandang ada tilam dengan bantal kat ruang tamu.. Aku tanya si ika, ika pulak baru nak tanya soalan yang sama kat aku.. Masing2 nak tau sangat sapa la tuan punya barang2 ni..

Akhirnya, kepulangan yana menjawab persoalan dalam otak aku ni.. Yana kata coursemate dia akan sewa bilik bawah rumah kami ni.. hu3.. Bagus la jugak la sebab dah ada penyewa bilik bawah.. Tak payah la lagi kena bayar lebih untuk tampung sewa rumah ni..
SELAMAT LA DUIT AKU.. he3..

That new gurl kinda sweet, a bit naive, looks friendly and the big thing is she's a PINKY!! Another pinky in da house.. he3.. (^^)

Semoga dia happy la jadi housemate kami ni.. Harap2 dia banyak2 sabar sebab aku dengan ika, sebab kami conquer ruang tamu ni.. Sepanjang hari kami kat sini.. Dari buka aje mata pagi2 sampai la mata ni dah tak mampu nak berjaga.. he3.. Ruang tamu kami ni sentiasa meriah dengan tv, mp3, atau pun lagu yang ada dalam blog org lain..

TO DA NEW HOUSEMATE
(maaf yea, nama dia pun aku tak tau, hu3..)

WELCOME TO OUR HOUSE!! (^^)

No comments: