Saturday 17 April 2010

mY BeAuTy SeCrEt rEvEaLeD!!


Aku dengan bangganya akan dedahkan rahsia kecantikan aku
(wakakaka.. cantik ke aku ni??) Setiap orang ada pendapat sendiri bila nak nilai tahap kecantikan seseorang.. Aku rasa aku ni tak la cantik sangat tapi boleh tahan la.. he3..

Kat bawah ni semua barang yang aku pakai untuk penjagaan muka mahupun penjagaan rambut.. Boleh dikatakan aku ni pelanggan setia Guardian la.. Banyak juga produk2 keluaran Guardian yang aku guna.. Selain puas hati dengan kualiti produk dan hasil yang aku dapat, aku juga boleh la jimatkan sikit duit belanja aku.. Itu la yang paling penting..

Jom tengok produk apa yang aku guna..


Penjagaan Muka :

pencuci & scrub muka dari Guardian..


pelembap & krim kecantikan Safi dari ekstrak buah zaitun..


sunblock SUNSENSE yang setia bersama aku selama ni..

Itu aje la produk2 penjagaan muka yang aku guna setiap hari.. Sama aje rutin aku, lepas cuci muka, pakai pelembap & krim kecantikan.. Kalau nak keluar mesti pakai sunblock..



Penjagaan Rambut :

syampu dan perapi kegemaran aku..
suka sangat dengan baunya..


hair mask yang aku pakai seminggu sekali..


crystal oil yang berbau buah-buahan..

Aku nak simpan rambut panjang.. Walaupun sekarang ni rambut aku dah melepasi bahu, aku nak panjang sikit lagi aje.. Dah simpan rambut panjang, penjagaan rambut pun kena extra la.. Baru la rambut tu cantik.. Jangan ingat orang pakai tudung macam aku ni ambil ringan aje soal penjagaan rambut.. Pakai tudung atau tak, rambut kena la jaga baik2.. Baru la rambut tu sihat, cantik..

Bagi aku, TAK ADA PEREMPUAN YANG DILAHIRKAN HODOH, CUMA ADA PEREMPUAN YANG MALAS..

Renung2kan lah yea..
If you look good outside, you'll feel confidently inside..

No comments: