Sunday 11 April 2010

KeDaH DaH KaLaH


Ruang tamu rumah sewa aku sunyi sepi.. Hanya dengar bunyi kipas siling berpusing ligat.. Aku tak terkata.. Diam sebab KECEWA~~ (T^T)

Bila Kedah confirm masuk final lawan N9, beria2 la aku dok laungkan dengan bangganya KEDAH MESTI MENANG terutama kat ayah aku.. Sengaja la nak mentalkan ayah.. Ayah cool aje.. Dia cuma cakap "ayah yakin N9 akan menang.."

Malam semalam, beria2 la aku menonton.. Bila Kedah score, menjerit2 aku sorang2.. Happy sakan aku.. Bila N9 pulak score, aku yakin la Kedah boleh masukkan sebiji dua lagi gol.. Punya la tunggu, bersabo, tak jugak score.. Hurm.. Akhirnya, benda yang aku tak suka jadi jugak..

Aku memang tak suka kalau kena Penalti Kick ni.. Macam2 boleh jadi.. Tapi paling tak suka kalau kena Sudden Death..
AIYOO~~ Mental aku!!

Bila sepakan terakhir Kedah gagal, aku memang dah sebak, kecewa, menggaru kepala aku yang tak gatal ni..
Frust punya pasal aku pun tido, tak sanggup nak tengok team N9 julang piala..

Aku bangun tido esok harinya, aku nampak kat handphone ada 1 text msg.. Dari ayah pulak tu, memang tak disangka la.. Sebab text ni aku terima jam 5 pagi..
Bunyinya macam ni :

"ACHIKZ, KEDAH DAH KALAH LA.. HEH3.."

No comments: