Thursday 15 April 2010

MiNaT tApI LiAt NaK BaWaK


Mesti korang pikir tentang tajuk entry aku ni..
Benda yang aku minat tapi liat nak bawak.. Bukan la liat sangat nak bawak sebenarnya..
Ada insiden sebelum ni yang buat aku liat nak bawak.. Tapi sebab dah kena tegur dek mr. popeye aku.. Aku dah mula bawak semula, kali ni lebih peka & lebih berhati2..

Ha~~ Ini la benda yang aku minat tapi liat nak bawak.. Bukan la liat mana pun.. Kalau tak bawak memang leceh sebab macam2 barang nak bawak.. Tapi bila dah bawak boleh pi lupa lak tu kat mana aku letak.. BAHAYA BETUL~~

Ada beberapa designer handbag / purse yang aku minat.. Minat dulu la.. Nanti bila dah mampu, baru la aku beli..

Etinne Aigner A-Logo Multicolor
(simple & nice)

Fendi Floral Baguette
(cute & sweet)

Coach Lily Leather Purse
(design yang menarik perhatian aku)

(ini boleh sumbat macam2)

(ini pun sama jugak.. sebab aku suka beg beso)

Bottega Veneta Ball Bag
(mahal sangat la beg ni.. memang la cun tapi macam tak berbaloi aje kalau aku beli.. aku pun bukan la kaya sgt)

Christian Dior
(warna putih susunya cantik)

GUESS by Marciano Fleur Satchel
(memang menarik design beg ni.. aku kurang minat warna merah tapi yang ni memang menarik la di mata aku ni)

Aku ni bukan la mementingkan sangat pada jenama.. Yang murah tetap jugak aku beli kalau designnya menarik & unik.. Aku tak kisah sangat pasal warna beg ni.. Yang penting bagi aku beg tu mesti berfungsi 100% mengikut keperluan aku..

Kalau dah banyak beg nanti jangan la pulak mr. popeye marah kat aku..
JANGAN MARAH2 DARLING.. I LOVE YOU~~ (^^)

No comments: