Monday 26 April 2010

PeRmInTaAnKu PaDaMu


Wahai mr. popeye tersayang..

1- Tolonglah bawa handphone masa pi kerja, pi duty.. Saya tak minta awak bawa dua2nya sekali.. Bawa satu pun cukup..

2- Bila terima mesej tu jangan la lambat2 reply.. Bukan ambil masa sejam pun nak taip reply..
Jangan anggap setiap mesej yang diterima tu remeh yea.. Mungkin ada benda penting nak diberitahu.. Kalau ada banyak kredit, mesti la terus telefon.. Ini cuma berlaku bila kredit 'tenat'..

3- Update dengan saya apa yang awak buat.. Saya tak mahu la asyik2 mesej awak tanya awak buat apa, awak kat mana.. Nanti awak marah pulak.. Bukannya saya ni nak kawal awak, sekurang-kurangnya tahu la saya awak kat mana.. Mana la tahu kalau2 saya telefon awak, awak tengah tido sebab nak ready untuk duty ke, tengah buat round ke tak la ganggu awak..
Sekurang-kurangnya saya tak hubungi awak pada masa yang salah..

4- Jagalah kesihatan awak tu.. Makan ikut masa & tido secukupnya..
Jangan abaikan kesihatan.. Nanti sakit, tido la kat wad macam dulu..
Awak cerita kat saya yang awak rasa seram+takut bila tido kat wad pun dah tak boleh bantu..

Awak jangan ingat saya berleter suka hati saya.. Saya berleter ni sebab saya pedulikan awak..
Sebab awak tu mr. popeye kesayangan saya~~ (^^)

2 comments:

Tishrin said...

kak chik~ rin takda perasaan lgsg kt sape2. :( rin sedih sbb rin tak ske sapa2 takda sape2 yg rin suka.. kak chik bes ada mr popeye. rin? takda perasaan!!!!

Wahida Nasution Thakhrim said...

sebelum terima mr. popeye kak cik dah tak berminat nak ada bf ni.. sebab hubungan dulu mmg buat kak cik frust..
lepas abg angkat introduce sorang mamat ni, dia pulak x mau kak cik sebab mamat ni kata dia x trima kak cik sbb kak cik ni gemuk..
mr. popeye la berjaya buat kak cik terima dia..