Monday 12 April 2010

InTrOdUCiNg.. Mr. PoPeYe




Ini la dia mr. popeye kesayangan aku..
Mohd Shahril namanya..
Aku kasi nickname mr.popeye sebab berkaitan dengan kerjanya..

Aku dengan dia berkenalan melalui 2 orang kenalan..
Si A kenalkan aku dengan si B.. Mungkin si B ni rasa aku tak ada ciri2 perempuan yang dia nak, dia pun kenalkan la aku dengan mr. popeye..
Rasa aku ni macam bola lak sebab leh passing2.. (><")

Alhamdulillah, kami dah 3 tahun bersama..
Aku ucapkan trimas banyak2 kat mr. popeye aku ni.. Sentiasa bersama aku, berkongsi kegembiraan & kesedihan.. Dia banyak bagi nasihat & sokongan bila aku ditimpa masalah yang paling berat dalam hidup aku..

Paling utama sekali dia sentiasa bersabar dengan perangai aku, layan jugak kerenah aku ni walaupun ada masa dia pun meletup gak gara2 aku.. he3.. Sorry eh mr. popeye ku sayang..

Apa pun,
mr. popeye a.k.a Mohd Shahril,
MAHAL KITA!!

No comments: