Wednesday, 5 May 2010

LiL GiFt FoR My LuVly Mr. PoPeYe


Rasa-rasanya bungkusan istimewa aku khas untuk mr. popeye yang aku pos semalam mesti dah sampai kat sK.. Tapi aku pasti la dia belum terima bungkusan tu lagi.. Mesti staff kat pejabat belum bagitahu dia lagi.. Agaknya diorang dok pulun teka apa la yang ada dalam bungkusan tu.. Teka la korang, kalau betul pun tekaan tu, aku tak ada hadiah saguhati nak bagi la.. Ha3..

Harap2 dia suka la hadiah aku yang tak seberapa tu.. Walaupun tak seberapa + biasa aje tapi bermakna tau, penuh dengan kasih sayang.. Hik3.. Nanti la yea mr. popeye sayang, bila aku dah dapat kerja, aku akan kasi hadiah yang best2..

Pesanan super duper istimewa khas untuk mr. popeye, jaga baik2 tau hadiah aku tu, aku cuma bagi sekali aje.. Kalau apa2 jadi kat hadiah tu tak akan ada replacement lagi.. Bukan la aku ni kedekut sangat tapi bila dah dapat sesuatu dari orang, kena la jaga baik2.. Tunjukkan yang kita hargai pemberian tu.. He3..

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Nape dipanggil Mr Popeye? Kuat cam popeye or suker bayam? Tp, dia mesti suka adiah dr buah ati! :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

W'salam..

saya panggil dia mr. popeye sebab dia ni tentera laut.. gelaran ni cuma kawan2 aje yang tahu.. dia tak tahu.. he3