Saturday 1 May 2010

HaRi PeKerJa YaNg BoSaN


Wah~~ (><")
Dah masuk bulan Mei.. Dah sekat sebulan setengah aku mengaktifkan diri menulis blog..
Bulan ni pun bulan penentuan untuk aku.. Penentuan untuk masa depan.. Korang, sama2 la berdoa bersama aku.. Semoga aku laluinya tanpa ada rasa takut..

Hari ni Hari Pekerja.. Mesti ramai yang keluar jalan2..
Macam si leya.. Aku bangun ja tido dah nampak dia tengah gosok baju..
Syoknya keluar dating..
Tapi aku ni terperuk aje dalam rumah.. Nak ajak mr. popeye dating, dia pulak baru habis duty..
Mesti mengantuk+letih sangat3.. Tak sampai hati nak ajak dia keluar dating.. Biar la dia tido, rehat2 hari ni.. Boleh ajak dia keluar dating lain kali..

Walaupun aku tak dapat nak keluar jalan2 hari ni, aku dengan gembiranya nak ucapkan Selamat Hari Pekerja buat semua.. Hari ni adalah hari untuk korang luangkan masa dengan orang tersayang..

CELEBRATE & SHARE LOVE~~ (^^)

No comments: