Monday 10 May 2010

DaH SaMpAi!!


YAHOO~~ Dengar aje bunyi hon van pos laju dah buat aku senyum.. Sampai juga barang yang aku nanti2kan.. Tak sabar sangat nak buka bungkusan tu, rasa macam nak koyak terus kertas bungkusan ni depan abang pos laju tu.. Nasib baik la aku tak buat macam tu, kalau dah buat mesti la abang tu kata aku ni perempuan gelojoh.. ha3..






ini la beg yang aku beli.. LV Bucket..




Immitation aje sebab aku ni mana la mampu nak beli yang original.. Maybe bila aku dah kahwin dengan jutawan baru la boleh beli handbag ori.. ha3.. Kuat berangan betul kan aku ni..

Beli beg yang kecil dulu.. Nanti dah ada duit lebih, beli pulak yang beg besar.. Walaupun aku memang obses dengan beg tapi aku ni bukan la beli sesuka hati.. Aku cuma beli beg yang aku rasa perlu dan sesuai dengan tempat dan acara yang aku nak pergi..

Jadi lepas ni tak la asyik nak bawa shopping bag macam selalu.. ha3..

No comments: