Sunday, 23 May 2010

KeKaSiH YaNg TaK DiAnGgAp


Lagu ni untuk layan perasaan sebab aku masih merajuk dengan mr. popeye.. Dia dah balik atau belum pun aku tak tau..



Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

** Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

Ulang **


p/s : Aku bukan la kekasih yang tak dianggap tapi lagu ni sesuai dengan perasaan aku sekarang.. Aku ni kekasih dia tapi rasa macam tak dipedulikan pulak..
Lagu ni pun salah satu lagu karaoke kegemaran aku.. Selalu melalak dengan adik aku, Din..

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Tak salah sesekali melayan perasaan! Hehe. Tp mesti selalu berpijak dibumi yg nyata. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

w'salam..
hu3.. masih merajuk ni..