Saturday 22 May 2010

BeRdEbAr2


Aiiiyaaak!!.. Hari ni dah masuk hari yang ke-18 aku lepak aje tanpa buat apa2 kat rumah sewa ni.. Buka aje mata tiap2 pagi, aku mesti ber'facebook', baca entry terbaru blog fave aku, tengok tv, buat la apa 2 yang patut untuk isi masa lapang.. Selain tu aku kena pastikan handphone aku tu sentiasa available untuk dihubungi terutamanya weekdays..

Kenapa tanya korang?? Sebab aku tengah tunggu panggilan dari kolej.. Kalau kolej telefon aku tu maknanya ada la berita kurang best yang aku akan terima..Selama ni pun aku mana ada terima berita yang baik kalau kolej telefon aku.. Sampai hari ni aku belum lagi dihubungi kolej berkenaan keputusan paper pharm chem aku.. Tak minta banyak, aku cuma nak lulus aje.. Selain nak tahu pasal result, aku jugak tengah tunggu orang2 finance kolej hubungi aku berkenaan dengan yuran semester ni.. Dah tak kuasa la nak pi sana jumpa diorang.. Asyik2 jawapan yang sama aje aku dapat.. Dah tuli telinga aku dengar jawapan yang dah basi tu.. (><")

Aku bukan la malas nak telefon diorang, cuma biar la pihak kolej aje yang hubungi aku.. Dah la duit belanja tengah tenat.. Dari habis kredit asyik telefon diorang, baik aku kenyangkan aje perut kesayangan aku ni.. he3..
Rasa2nya kalau diorang tak telefon aku sampai hujung bulan ni maknanya aku lulus la paper pharm chem tu..

Apa pun doakan la yang terbaik untuk aku yea..

No comments: