Tuesday 26 October 2010

MaSaLaH rAmBuT PuLa GaGaL DiRaWaT


Hari ni seorang lagi pelanggan berjaya dalam tuntutannya.. Kalau dulu tuntutan dibuat kepada pusat pelangsingan badan, kali ni tuntutan dibuat kepada pusat rawatan rambut yang sentiasa iklannya tersiar di media cetak mahupun media elektronik..

Dari umur lelaki yang bernama Mahathir Taib ini, dia masih muda tapi dah hadapi masalah rambut.. Kesian dia sebab mungkin dia rasa kurang berkeyakinan nak berhadapan dengan orang ramai.. Mungkin juga disebabkan masalah rambutnya dia kurang yakin untuk mengurat wanita idamannya sebab tu dia membuat keputusan untuk mendapatkan rawatan agar masalahnya tidak berlarutan.. Dah berhabis sebanyak RM 17,000, merangkumi 10 sesi rawatan rambut berserta 4 botol produk rambut berfomula herba yang berjumlah RM216 masih tidak menunjukkan tanda2 masalah rambutnya bertambah baik..

Perbicaraan kes tuntutan yang dibawa ke Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia (TTPM) itu telah berlangsung semalam dan Persiden TTPM Datuk A. Mutalib Mohd Razak mengarahkan pusat rawatan rambut Yun Nam Hair Care yang beroperasi di sebuah pusat membeli belah di Bukit Mertajam membayar RM 1,500 serta memberikan 12 rawatan rambut percuma kepada Mahathir..

sumber : suara kotemporari KOSMO!

AcHiKz : mesti ramai lepas ni yang akan fikir panjang untuk ke pusat rawatan kecantikan..

3 comments:

Blogsyarih.com said...

Ahah...kalau dah tak dak rambut terima ja lah. Umur pun dah meningkat hati pun kena lah meningkat. Rambut kalau tak semakin kurang pun akan jadi putih lak eheh...kan kan kan.

Wahida Nasution Thakhrim said...

betul juga tu.. ada ramai perempuan kat luar sana yg suka lelaki botak ni.. sama ada sengaja botak ataupun memang dah semulajadi botak.. (^^)

Cik Grrr said...

ohh,....
x pernh tau pon yun nam hair care ni rawatan x menjadi...
sian pok cik tu an?...
T_T

xnk p la yun nam..hehehe (mcm la byk sgt duit)..