Tuesday, 19 October 2010

GaGaL uNtUk KuRuS!!


Bagus la bila sekarang ni rakyat Malaysia makin sensitif dengan isu kepenggunaan.. Ini terbukti bila ada seorang pelanggan yang berjaya dalam tuntutannya apabila gagal kuruskan badan seperti yang dijanjikan wakil pusat pelangsingan badan badan yang bertaraf antarabangsa..

Berbekalkan jurucakapnya yang bertaraf antarabangsa (selebriti dari Hong Kong), mesti la ramai wanita2 diluar sana (termasuk AcHiKz) yang inginkan bentuk badan yang marvelous macam jurucakap tu.. Tengok aje la gambar kat bawah ni.. (><")

sumber gambar : koleksi peribadi

Banyak tu jumlah yang harus dibayar untuk dapat hasil yang dijanjikan.. Hampir RM 16,ooo!! Tak berbaloi dengan jumlah sebanyak itu kalau hasil yang diperoleh hanya indah khabar dari rupa.. Mesti kecewakan bila banyak masa yang diluang untuk sesi rawatan dengan harapan untuk memperoleh potongan badan yang menarik hanya tinggal harapan.. Dengan memperoleh tuntutan 10 kali rawatan 'wrapping', 10 kali rawatan menggunakan mesin dan 3 kali rawatan muka secara percuma sekurang-kurangnya dapat juga mengubat kekecewaan..

sumber : suara kotemporari KOSMO!

AcHiKz : masih berusaha intuk turunkan berat badan.. (^^)

5 comments:

shi3la said...

biler dah keluwor isu macam nih sure pasni berderet-deret kes saman menyaman nihh..selalunyer nak mulakan tuh yang payah tapi biler dah ader yang mulerkan compommm kiter tunggu jerk la nanti...berderettttt...

salam kenal yerk..rasenyer pestime singgah blog nih..

Heidi Shafiq said...

meh ikut aku jogging ptg2.. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

shi3la : salam perkenalan.. a'ah.. selalunya gitu la.. ada aje kes tuntutan yang tersiar, lepas ni mesti ada yang berani tampil..

heidi shafiq : slow2 jogging boleh ler.. (^^)

Anna Boleyn said...

MFB kan??bagus lah~ ni bagi bukak mata org lain, yg kita ni ada hak sbg pgguna. mesti slimming centre yg lain pon da cuak2 sekarang ni kan. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

yea, MFB.. kalau pusat pelangsingan badan yang establish mcm MFB pun dah jadi gini, pusat pelangsingan yang baru nak naik lagi la buat pelanggan fikir 2 kali nak ikut program..