Wednesday 20 October 2010

ThE FuGiTiVe : pLaN B


Drama bersiri Korea yang bertajuk Love, Bread and Dreams dah pun selesai dengan penamat yang gembira.. Macam biasa la, orang baik akan dapat penamat yang menggembirakan, manakala orang jahat akan dapat penamat yang setimpal dengan kejahatan yang dah dilakukan..

Hari ni, satu lagi drama bersiri Korea yang terbaru disiarkan di KBS World, saluran Astro 391 (dulu salurannya 303 tapi dah tukar la).. Drama sebanyak 20 episod ini mempertaruhkan Lelaki Korea idaman wanita iaitu Rain sebagai teraju utama..

Drama ini bertajuk THE FUGITIVE : PLAN B ataupun dalam Bahasa Koreanya bertajuk DOMANGJA (도망자) : PLAN B ini menceritakan tentang seorang wanita yang bernama Ji Ni (Lee Na Young) mempunyai agenda tersembunyi, berusaha mendekatkan diri dengan Ji Woo (Rain) untuk menyiasat tentang kematian ibu bapa angkatnya di Las Vegas dimana Ji Woo terlibat sama dengan kejadian itu.. Ji Ni sangat percaya bahawa seorang penjenayah misteri bernama Melchidec bertanggungjawab diatas kematian ibu bapa angkatnya dan seterusnya akan membunuh Ji Na..

credited to : allkoreandrama.com

Rain sebagai Ji Woo
Lee Na-Young sebagai Ji Na
Daniel Hanney sebagai Kai
Lee Jiong-Jin sebagai Do-Soo
Yun Jin-Seo sebagai So-Ran

Nak tahu cerita selanjutnya?? Kena la tonton drama bersiri ini.. Selain Rain, drama ini juga telah menampilkan seorang lagi Lelaki Korea+Amerika idaman AcHiKz iaitu Daniel Henney.. Penyanyi dari Jepun Uehara Takako juga berlakon dalam drama ini sebagai anak seorang ahli perniagaan memerangkap otai Yakuza dah jatuh cinta sama si hero, Ji Woo..

OST The Fugitive : Plan B

01- Running and Running 엠블랙
02- 사랑같은건 믿지 않지만 신승훈
03- Chaos A.D. 4 Minutes
04- Poison 제아
05- Mayday Oran-G


Jadi, jangan lupa tonton drama bersiri The Fugitive : Plan B ini di KBS World, saluran Astro 391 pada hari Rabu dan Khamis jam 9.oo malam.. Jika terlepas, ikut ulangan 2 episod berturut2 pada hari Ahad jam 11.30 pagi..

3 comments:

Anna Boleyn said...

den lemah betol kalau tengok cerita korea... bukan apa... lemah tengok pelakon lelakinya yang kacak2. heheh :p

Admin said...

Aduhai korean lagi..

Menara Warisan Merdeka 100 Tingkat? Then you better read this!

Wahida Nasution Thakhrim said...

anna boleyn : sama ler.. lemah bila pelakon kacak kegemaran AcHiKz yang berlakon.. tak boleh kalau tak tengok.. ha3

miey : layankan aje.. (^^)