Saturday, 9 April 2011

Jangan ditanya lagi.. AcHiKz dah muak!!


Apa khabar semua.. Hari ni masih nak cerita pasal hal temuduga lepas.. Kenapa la ada sebahagian orang cakap tanpa fikirkan perasaan AcHiKz?? Walaupun sikit tapi sedikit sebanyak ianya akan buat AcHiKz terasa hati

Dah diberitahu gagal temuduga tu cukup la.. Bukan nak kasi ayat tenangkan hati tapi boleh pula tanya KENAPA GAGAL.. Kalau tiap2 kali temuduga AcHiKz berjaya tak la masih dok menggangur macam ni..

Boleh pula tanya ada tak penemuduga beritahu kenapa AcHiKz gagal.. Kena faham la yang mungkin AcHiKz tak ada apa yang diorang nak ataupun ada calon lain yang kriterianya lebih baik dari AcHiKz..

Kalau AcHiKz boleh terima kenyataan, kenapa orang lain tak boleh?? Walaupun kali ni gagal tak bermakna AcHiKz dah tak nak usaha lagi.. Kasi la semangat, nasihat kat AcHiKz.. Jangan asyik nak tahu kenapa gagal aje..

16 comments:

Surie said...

Biarkan la mereka-mereka tu..Achikz jgn sedih2 ok!Smile =)

KAMIHIDUP said...

sabar jela. :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam acik jangan risau banyak lagi kerja yang menanti kat luar tu

n3scaf3_ais said...

sabar je....bukan best keje..penat...hehehe

Nasi Tiruan Pulak!!
Anggota Parlimen Kantoi Tonton Video Seks

Wahida Nasution Thakhrim said...

surie : yea, tak nak sedih2 lagi..

Wahida Nasution Thakhrim said...

kamihidup : yea, masih bersabar dan akan sentiasa bersabar..

Wahida Nasution Thakhrim said...

brutalsolo : yea, doa2kan la yea biar AcHiKz cepat2 dapat kerja..

Wahida Nasution Thakhrim said...

nescafe ais : kerja memang penat.. tak ada kerja yang tak memenatkan.. tapi kalau kita suka dengan kerja kita, penat tu bukan soal utama.. betul tak??

Atiey said...

biasalah achik..manusia ni mmg gitu sombog sikit bila dah hebat..dia tu dulu nak kerja pun bukanya terus dpt mesti pernah temuduga gagal...semoga mndpt kerja yg disukai...amin

Wahida Nasution Thakhrim said...

atiey : terima kasih atas nasihat.. yea la, rezeki tiap2 org berbeza.. kadang2 sekali aje dah dapat.. ada yang banyak kali..

Syahrul Saifuddin said...

kita bakor jer

Wahida Nasution Thakhrim said...

ha3.. bako aje..

Farah Shamsudin said...

no worries k dear.. insyaAllah, dapatlah keja nant.. usaha kena lebih..

Wahida Nasution Thakhrim said...

farah : terima kasih.. yea, kena usaha lebih lagi..

ariesyaiful said...

hye... yup, u take on the
challenge very positively... Built up ur courage, improve yourself & try to learn the knowledge in facing tough interviews...:) fighting!!!!!!!!

ariesyaiful said...

hye... yup, u take on the
challenge very positively... Built up ur courage, improve yourself & try to learn the knowledge in facing tough interviews...:) fighting!!!!!!!!