Tuesday, 19 April 2011

AcHiKz dapat telefon baru!!


Tersengih dan terharu!! Itu la perasaan AcHiKz bila buka kotak hadiah berbalut suratkhabar lama.. Mana nak sangka boleh dapat hadiah telefon macam ni sebab kotak pun berbalut suratkhabar.. Mana la tahu kalau2 memang ada komplot nak kenakan AcHiKz..

AcHiKz dapat hadiah ni dari seseorang dah tak ada jodoh dengan AcHiKz.. Walaupun jodoh untuk ke jinjang pelamin tu tak ada tapi jodoh kami kuat sebagai kawan..

Dia hadiahkan AcHiKz Samsung Champ - GT C3303 macam gambar kat bawah ni..

pictures credited to : fastdiscovery.blogspot.com

AcHiKz dapat warna Sweet Pink..

picture credited to : electronicshop.com.au

Walaupun antara kami dah tak ada jodoh tapi AcHiKz tetap doakan yang terbaik untuk dia.. Semoga dia berjaya dalam kerjaya dan cepat2 jumpa jodoh yang sesuai..

16 comments:

Wan Adawiyah said...

Wah bestnyer!!!! nak juge boleh... ;-)

khaifaiz said...

wah bestnye achikz.. tgh jeles ni

nikaviolet said...

waaa....nak jugak....hp org rosak nie.....huhuhu

irwan miswan said...

jelessssss...jelesssss....wekkkkk....jelesssssssssss...........aghhhh nak gak

solo molo said...

mintak ampun, mintak maaf...
AcHiKz kena yag...



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/contest-teka-umur-si-comel.html

Wahida Nasution Thakhrim said...

wan adawiyah : dah ada hubby, leh ler minta kat dia..

Wahida Nasution Thakhrim said...

khaifaiz : jangan ler jeles.. (walaupun dalam hati memang nak khaifaiz jeles pun)..

Wahida Nasution Thakhrim said...

nika : letak dalam wishlist nanti ada la yang belikan.. he3

Wahida Nasution Thakhrim said...

irwan : jangan la.. next time boleh beli sendiri..

Wahida Nasution Thakhrim said...

solo molo : yea, AcHiKz buat nanti yea..

Fizalinolie said...

Wah! Best nyer... Mesti dia masih ada hati kat awak dear... Kalau tak takkan bagi hadiah secantik ini =)

KAMIHIDUP said...

untunglah. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

kak fiza : entah la kak.. dah tak ada jodoh dengan dia sebelum ni dah tawar hati.. cuma boleh berkawan aje..

Wahida Nasution Thakhrim said...

kamihidup : (^^)

Latika.Dot.Dot. said...

best giler dapat henfon!! syoknyeeeee kak cik!!

Wahida Nasution Thakhrim said...

latika : ingat pink aje ingat kat ika.. he3