Tuesday, 19 April 2011

Berhati2 bila sewa rumah


Apa khabar semua?? Dah 4 hari AcHiKz HoUz tak berupdate.. Sibuk sikit uruskan hal keluarga.. Pagi tadi AcHiKz tonton Malaysia Hari Ini (MHI) dan dipaparkan kisah penyewa wanita yang di'skodeng' oleh tuan rumah yang pasang kamera tersembunyi didalam rumah.. Pasang kat bilik air pula tu.. Jadi, memang puas la tuan rumah tu cuci mata tengok segala aktiviti yang berlangsung dalam bilik air tu.. Keseronokan tuan rumah tu cuma sekejap aje, bila penyewa2 terjumpa kamera tersembunyi berkenaan..

Penyewa2 tu buat laporan polis dan terus pindah keluar dari rumah sewa tersebut.. Lepas kejadian tu, kebanyakkan penyewa mengaku yang mereka alami trauma dan timbul rasa takut bila nak ke bilik air..

Lepas ni pada penyewa2 tak kira la lelaki atau wanita perlu berhati2 bila menyewa rumah.. Ambil tahu siapa penyewa yang terdahulu dan pastikan rumah tu betul2 selamat didiami.. Mana la tahu nanti ternampak muka sendiri kat YouTube..

10 comments:

khaifaiz said...

aduyai.. ni yg nk pi check bilik air ni.. mana la tau ada camera tersembunyi..

aksi dalam tandas pun nk tgk juga ker.. mcm2 la manusia skang ni

Miss Sunshine said...

Susahnya kalau ade manusia mcmni kat dunia.... kat mana2 pun dah tak selamat..

Wahida Nasution Thakhrim said...

khaifaiz : jaga2 okay.. kalau dulu kita ingat kat tempat awan aje yang ada hal macam ni, tapi sekarang kat rumah pun dah boleh jadi juga..

Wahida Nasution Thakhrim said...

miss sunshine : yea.. memang buat semua orang takut aje..

::blog anak jawer:: said...

org mcm ni pn ad ke...ape la...

Wahida Nasution Thakhrim said...

anak jawer : ada la.. kan pernah jadi kat artis Nasha Aziz dulu..

KAMIHIDUP said...

bahaya.

neorackle said...

they enjoy people shitting coz they are the real shit.

u can brain wut i say?

Wahida Nasution Thakhrim said...

kamihidup : yea, sangat2 bahaya.. kena hati2 lepas ni okay..

Wahida Nasution Thakhrim said...

neorackle : yes i can brain what you say.. tak sangka ada psyco macam ni.. menakutkan!!