Friday 18 March 2011

AcHiKz jadi sumber inspirasi


Tak sangka kehadiran AcHiKz kat Taman Jubli Perak tu diperhatikan.. AcHiKz diperhatikan dari sudut pandangan yang baik jadi korang jangan salah faham pula yea..

Pusingan terakhir AcHiKz pagi tadi terhenti bila ada pasangan suami isteri tua ni datang tegur AcHiKz.. Diorang tanya serba sikit pasal AcHiKz dan diorang kata AcHiKz ni jadi sumber inspirasi untuk pujuk anak diorang bersenam.. Diorang kata susah nak jumpa orang gemuk yang datang jogging setiap hari macam AcHiKz.. Kebanyakkannya datang sekali dua aje, atau mula2 tu datang lepas seketika memang tak nampak muka dah.. Hilang macam tu aje.. Jadi diorang tak ada contoh nak guna untuk pujuk anak diorang tu supaya ikut bersenam sama.. Sekarang ni diorang nampak AcHiKz sebagai contoh untuk pujuk dan dorong anak diorang tu bersenam..

AcHiKz ni baru aje bersenam dan terus terang AcHiKz rasa yang AcHiKz ni masih belum layak untuk dijadikan contoh untuk tujuan makcik dan pakcik tu.. Walaupun rasa sebegitu tapi AcHiKz harap usaha pakcik dan makcik tu mendatangkan hasil yang positif..

p/s : terima kasih banyak2 pada ayah dan si Rabiah yang kasi dorongan untuk AcHiKz terus berjogging..

2 comments:

Amni said...

achik gemuk ke? biar betul...

Wahida Nasution Thakhrim said...

yea amni, AcHiKz ni gemuk.. tak caya ke?? tgk gambar AcHiKz kat FB..