Thursday, 10 March 2011

Projek terbaru AcHiKz (sambungan)


Alhamdulillah.. Dah cuba macam2 resipi (macam saintis pula rasanya, he3..) dan AcHiKz dah dapat resipi yang paling sesuai untuk perniagaan kecil-kecilan kami..

Dalam entry lepas AcHiKz ada tunjuk pada korang kek pisang yang baru keluar dari oven.. Sila scroll down untuk segarkan memori korang.. Itu kek percubaan sahaja, bukan hasil akhir lagi.. Walaupun dah nampak macam sempurna tapi perlu diubah suai lagi.. Kek percubaan tu dah selamat dalam perut AcHiKz dengan si Ummu.. Kali ni AcHiKz nak tunjuk hasil akhir kedua2 kek yang akan dijual nanti.. Okay tak?? Okay tak??


Dah tak sabar rasanya nak mula berniaga.. Harap semua yang kami bertiga rancang selama ni akan berjalan lancar.. Doa2kan yea..

5 comments:

KAMIHIDUP said...

semoga perniagaan maju, heee. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

terima kasih.. (^^)

wany said...

amin.. semoga semua baik2 je..

ehem3 nak sikit. hehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

terima kasih wany.. nak sikit kena la datang sini.. (^^)

Inspirationalefeks said...

wahh .. nak join bloglist belog tuan belog ...