Wednesday, 23 March 2011

AcHiKz HoUz kini setahun!!




Yea, dengan gembiranya AcHiKz nak umumkan bahawa AcHiKz HoUz kini SETAHUN!!


Banyak yang AcHiKz kongsikan dengan korang sepanjang tempoh setahun ni.. Selain tu dalam masa setahun ini juga banyak kenangan manis dan pahit (lebih pahit dari ubat) yang telah AcHiKz lalui.. Apa yang dah berlaku tu, AcHiKz jadikan sebagai pengalaman, panduan serta peringatan untuk jalani hidup yang lebih baik pada masa yang akan datang..

AcHiKz akan terus menulis walaupun status akan berubah pada masa depan (bila tu, tak tahu la yea.. tapi bukan dalam masa terdekat ni sebab calon tak ada.. he3) dan berkongsi suka, duka AcHiKz dengan korang semua..

Pada vViP dan pada sesiapa yang pernah datang menjenguk AcHiKz kat sini, AcHiKz ucapkan jutaan terima kasih..

Sayang korang semua.. (^^)

6 comments:

ADfeez said...

lawanya tulisan one tu.. cmne nk buat? :)

nikaviolet said...

tahniah kak..keep on bloggig...sy mesti bace punye...nice...!! ahaks...

r1n0z33n said...

ko anak yb ke? hehe ...

Wahida Nasution Thakhrim said...

Adfeez : copy pasta aje.. tapi sumbernya tak dapat dikenal pasti..

nikaviolet : tq bebeh!!

r1n033n : bukan anak yb la.. ha3.. calon suami yang tak ada.. :p

Surie said...

Oh, dh setahun berblogging rupanya cik wahida ni..keep on blogging ok!kita leh sharing2 info =)

Wahida Nasution Thakhrim said...

surie : masih baru lagi, masih banyak perkara yang perlu belajar pasal blog ni.. sama2 kita share info yea..