Tuesday 9 November 2010

AcHiKz GrEaTeSt CrUsH - JaPaNeSe


Hari ni AcHiKz nak beritahu siapakah lelaki Jepun yang dah buat AcHiKz angau!! Walaupun sekarang ni makin ramai yang kacak, lebih kacak pun ada tapi hati AcHiKz tetap untuk diorang ni.. he3..

Takashi Sorimachi
19 Disember 1973



AcHiKz mula kenal Takashi Sorimachi melalui drama Beach Boys tapi drama Great Teacher Onizuka yang buat AcHiKz terus jatuh cinta sama ini pelakon.. Dalam drama Hotman la yang buat AcHiKz makin angau sebab dia jadi ayah yang sangat penyayang kat anak perempuan dia.. Siap berangan tau nak bakal suami macam watak yang dilakonkan.. ha3



Takuya Kimura
13 November 1973



Dah minat Takuya Kimura sejak drama bersiri Beautiful Life lagi.. Dia pegang watak sebagai hairstylist yang jatuh cinta dengan pustakawan yang kurang upaya.. Selain tu banyak juga la drama lakonan dia yang AcHiKz minat macam Hero, Long Vacation, Engine, Pride, Good Luck!! dan banyak lagi la.. Iklan Gatsby dia pun AcHiKz suka..

HYDE a.k.a Hideto Takarai
29 Januari 1969




Vokalis kumpulan muzik J-Rock, L'Arc~en~Ciel yang bermaksud Pelangi dalam Bahasa Perancis.. Suara dia memang power!! Selain tu AcHiKz minat mata dan senyumannya.. Boleh pengsan kalau dia senyum pada AcHiKz.. (@_@)

2 comments:

hysman said...

suma pompuan mahukn yg kacak2 & tampan2..
sape la yg nk huduh2 ni ye..
hahaa..kesian golongan yg cam pokcik nih...
;((

Wahida Nasution Thakhrim said...

sama jugak mcm lelaki.. nak perempuan yang lawa.. walaupun mamat jepun ber-3 tu tetap dihati tapi mr. popeye ler pilihan utama AcHiKz.. (^^)