Monday, 8 November 2010

BaNtUaN yAnG TaK bErBaLoI


Tak berbaloi.. Itu aje yang AcHiKz boleh katakan bila Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) hantar bekalan air bersih ke Kedah..

AcHiKz ni bukan tak bersyukur dan tak berterima kasih atas kesudian pihak SYABAS hantar air bersih tapi bukan seluruh Kedah pun dilanda banjir.. Banyak kawasan2 Kedah lain yang tak terjejas boleh hantar bekalan air bersih.. Hantar aje tangki2 air dan air bersih dapat dihantar dengan cepat.. Bukannya apa, AcHiKz rasa jauh la dari Selangor nak ke Alor Setar semata2 nak hantar air bersih.. Makan masa dan kos penghantaran yang tinggi..

Ini hanya pendapat peribadi AcHiKz sahaja.. AcHiKz tak ada niat pun nak mempertikai dan menghalang pihak2 tertentu untuk salurkan bantuan kepada mangsa2.. Jangan ada yang salah faham pula dengan entry AcHiKz ni..

2 comments:

bUdAk kEnTaNg said...

u're ryte achik..
fe me pulak nape mesti selangor??
kan ade perlis, perak n kelantan..
hehehee..
takpe asal ade niat nak nolong syukur dah achiks ye..klu saye jd pngarah air johor dah anto bekalan air kat kedah jugak..
hehee..
saje guraww.... :p

Wahida Nasution Thakhrim said...

jauh masalahnya.. bukan tak boleh..