Friday, 12 November 2010

bErSyUkUrLaH KeRaNa MaSiH BeRnYaWa


Selamat pagi semua.. Rasanya mesti semua orang masih terkejut dan bersedih dengan kehilangan penyanyi kumpulan Fotograf, Shamrin (43 tahun) meninggal dunia akibat serangan jantung semalam..

Siapa boleh sangka kan, nampak elok aje seseorang tu, kita berbual dengan dia macam biasa, gelak2 macam biasa tapi esoknya dia dah pun tiada..

Beringatlah semua, mungkin hari ni kita masih berpeluang pun untuk bernafas dan menjalankan aktiviti seharian seperti biasa tapi esok masih belum tentu..

Takziah AcHiKz ucapkan kepada balu Shamrin iaitu Jazriatul Akmar (29 tahun) yang sarat mengandung 9 bulan semoga kuatkan semangat dan tabah hadapi hari mendatang..

Semoga roh Allahyarham ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman..

6 comments:

hiro said...

yg bernyawa pasti akan mati.

alfatihah.

Wahida Nasution Thakhrim said...

yup.. semua yang bernyawa pasti akan mati.. cuma bila masanya aje yang kita tak tahu..

Heidi Shafiq said...

al-fatihah.. hari2 aku terfikir takut kalau giliran aku dah dekat..

Wahida Nasution Thakhrim said...

saya pun takut jugak..

Robot | Sakti said...

al-Fatihah.
setiap yang hidup akan pergi bila sampai waktunya.

Post Terbaru Kenapa Lelaki Macho Perlu Pakai Jam Tangan

Wahida Nasution Thakhrim said...

betul tu.. cuma bila masanya aje kita tak tahu..