Tuesday 29 June 2010

SeSi sEnTaL MeNyEnTaL


Korang ingat tak dulu AcHiKz ada beli sabun susu kambing?? Satu pek ada 3 ketul susu yang berlainan kombinasi.. Sebelum ni aku mulakan dengan sabun susu kambing+betik, guna untuk cuci muka.. Aku sangat2 berpuas hati dengan hasil yang diperoleh selepas guna sabun ni..

Kali ni nak cerita pasal sabun kedua pulak, sabun kombinasi susu kambing dan kulit manggis.. Kali ni sabun tu aku buat sabun mandi.. Kulit manggis yang ada pada sabun tu memang terasa pada kulit.. Tak la kasar sangat kulit manggisnya, tak rasa sakit.. Just nice aje.. Sabunkan perlahan2 kat seluruh badan dalam bentuk bulatan kecil, biarkan sekejap dan bilas..

Fuh!! Terasa licinnya kulit.. Ini baru sekali guna.. Kalau guna hari2 mesti licin luar bisa kulit aku ni (maafkan aku kerana terlalu perasan tapi memang rasa licin kulit walaupun baru sekali guna sabun ni)..

Aku dah tak mau guna skrub badan yang lama sebab aku dah jatuh cinta pada sabun susu kambing+kulit manggis ni..

No comments: