Monday 21 June 2010

DeMi RaMbUt Ku SaYaNg


Aku ni pantang tengok kalau ada produk penjagaan rambut yang mendakwa dapat menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar terutamanya untuk rambut kering, kasar dan rosak.. Aku mesti akan beli produk tu.. Kalau tak ada duit aku akan bersabar sampai ada duit..

Aku nampak treatment mask ni masa merayau2 tanpa tujuan kat shopping complex..
Lepas beli aje terus balik rumah..
Tak sabar nak cuba.. he3


Elseve RE-NUTRITION REPLENISHING MASK with Royal Jelly
The new formula, with Royal Jelly, bathes even very dry hair in nourishing ingredients to replenish the fiber with moisture. Your hair regains elasticity, bounce and suppleness. It instantly feels replenished and revitalised!!


Wah~~ Wanginya!!
Walaupun dicadangkan selama 1 minit tapi rasa macam nak biar lama sikit aje.. Lembut rambut aku lepas pakai hair mask ni.. Terbang2 rambut bila aku keringkan depan kipas (rasa macam model buat iklan syampu pulak.. he3)

Harganya pun berpatutan.. Sekotak ni ada 5 paket kecil, 1 paket mengandungi 15ml krim pekat.. 1 paket tu cukup untuk sekali pakai (untuk rambut aku..)

Selamat mencuba~~ (^^)

No comments: