Friday 11 June 2010

oFfIcIaLLy PaSs!!


Hari ni ika ajak pi kolej ambil result.. Sebelum ni cuma dapat tahu LULUS stau GAGAL aje.. Tapi grednya tak tahu.. Sampai aje Unit Exam diorang pun dah ready bakul2 yang ada semua result exam setiap kursus (nursing, radiography, pharmacy)..

Dok cari2 mana la slip sem aku, Uiks!! Kenapa nama yang lain ada?? Nama aku pi mana??
Hilang tak dapat dikesan ke?? Tanya orang yang berkenaan, dia kata betul ke tak ada??
Ish3.. Mata aku dengan mata ika takkan la silap.. Empat bijik mata tau dok cari result slip aku.. Takkan la empat bijik mata ni terlepas pandang..
Dah sebak ni, mata pun dah nak bocor.. (T^T)

Tak pe katanya, dia akan printkan untuk aku.. hu3.. Lega hati aku.. Kalau tak mesti meraung sakan aku dalam pejabat Unit Exam.. Lega sangat bila dah tengok sendiri gred aku semester ni.. Di luar jangkaan tu!! Aku ingat lulus atas pagar aje, sebab target aku setakat nak lulus aje la.. Tapi tak sangka pulak resultnya LEBIH BAIK dari tu!!
Berapa gred yang aku dapat tak payah la nak tayang kat sini.. Malu pulak rasanya.. he3..
Biar la grednya hanya untuk tatapan aku, family & mr. popeye sahaja..
Selain result slip, diorang bagi jugak surat pengesahan yang berbunyi :

" WE ARE PLEASED TO INFORM THAT THIS STUDENT HAS PASS AND COMPLETED THE DIPLOMA in PHARMACY IN JANUARY-JUNE 2010 ACADEMIC SESSION AND WILL GRADUATE IN OCTOBER 2010 "



Gumbiranya!! Alhamdulillah~~
Syukur sangat3 kepada ALLAH swt..
Wahai bulan Oktober, nantikan kedatangan AcHiKz!!

4 comments:

Anonymous said...

good luck ye sis..all the best..^^

Wahida Nasution Thakhrim said...

macih3 monica.. (^^)

Tishrin said...

Act rin nak cmmnt da lama, tp takda kesempatan.. Congratz kak chik.. See u in OCT! Yeay!

Wahida Nasution Thakhrim said...

Thanks rin!! (^^)
tak sabar nak jumpa rin nanti..