Saturday, 5 June 2010

To WaKe uP mY sLeEpY eYeS



Kopi..
Benda pertama yang aku cari setiap pagi untuk membuka mata yang masih mengantuk..
(walaupun pada dasarnya setiap hari aku ni dah terlebih tido.. hu3)

Kalau diingat balik, aku ni bukan la peminat kopi masa kecik2 dulu.. Antara teh dengan kopi aku akan pilih teh aje masa tu.. Lagipun mama dengan mak tok aku cakap budak kecik tak elok minum kopi.. Dah diorang cakap macam tu, aku pun minum teh aje..

Sejak masuk kolej la aku mula minum kopi secara seriusnya..
1. Alasannya??
Boleh tahan mata untuk belajar waktu malam..
2. Berkesan tak??
Tahan kejap aje mata ni, lepas tu buku yang baca aku.. hu3..


Kopi kegemaran aku adalah :

white flat coffee
kopi yang ditambah susu..
(krimer ke, susu segar ke semua aku minum..)


black coffee a.k.a kopi O
with or without sugar pun sedap..

Kopi segera 3 dalam 1 atau 2 dalam 1 pun pun aku paling layan sekali la.. (senang nak bancuh, lagi pun aku kat sini hidup bujang aje..)
Ada beberapa 'brand' yang aku suka sebab rasa & aromanya..


JOM MINUM KOPI..

2 comments:

monica said...

sy x berapa suka minum kopi sbb sy suka milo..tapi bau kopi best..harum je rasa.. semoga yg terbaik selau bersama anda.. =)

Wahida Nasution Thakhrim said...

macih3.. milo pun sy minum tapi jarang sangat..