Tuesday 1 June 2010

KhAbAr YaNg GuMbIrA!!


Dah masuk bulan Jun.. Dah setengah tahun berlalu.. Macam2 la yang aku list untuk aku capai dalam tahun ni.. Nampaknya ada beberapa aje yang dah tercapai dan ada beberapa lagi masih ditahap ON DA WAY..

Pagi2 buta aku dikejutkan dengan panggilan Ashwini ( aku tido jam 3 pagi semalam ).. Katanya result exam final dah keluar!! Dari sedap2 baring sambil peluk bantal busuk terus terduduk aku.. Katanya " AcHikZ, you dah lulus paper Pharm Chem!! "
Terus bangun aku sambil jerit melompat2.. Nasib baik tido kat lantai aje, kalau tido atas katil mau patah katil tu gara2 aku.. he3..

SYUKUR, ALHAMDULILLAH~~
Itu aje yang mampu aku ucap sambil lap mata aku yang bocor.. (T^T)
Dah lama aku tunggu saat ni.. Dah puas aku bersabar demi mama ayah dan masa depan.. Akhirnya segala kesabaran & usaha aku terbalas..


Tak lupa jugak nak ucap jutaan TERIMA KASIH kepada :

- Ms. Khor Poh Yen
mentor aku yang banyak bagi nasihat..
bersabar dengan manteenya yang paling senior ni.. hu3..

- Bapak Maywan Hariono
pensyarah subject Analytical Pharmaceutical Chemistry..
usaha bapak mengajar, kasi kuiz, kasi tutorial selama 1 sem ni sangat3 dihargai..

- student2 DP sem 4 sesi Jan-Jun 2010
terutamanya DAYAH, ISMA & FARID
trimas sebab terima aku dalam kelas korang, bagi kepercayaan pada aku buat lab report lepas setahun aku tinggalkan subject ni..

- IKA, EILA, NISSA & ASHWINI
sama-sama berusaha dan bagi sokongan pasa satu sama lain..

( macam kasi ucapan bila dah menang OSCAR pulak gayanya.. he3.. )


Hanya ucapan terima kasih yang tak terhingga aje yang mampu aku beri pada korang..
Segala kebaikan korang pada aku selama bersama korang aku akan ingat sampai bila2..


JUMPA KORANG DI MAJLIS KONVO NANTI!! (^^)

No comments: