Thursday 23 September 2010

mY SpEcIaL dAy!!


Hari ini adalah hari istimewa AcHiKz sebab hari ni hari lahir AcHiKz yang ke-25.. Dah masuk 25 umur AcHiKz tapi masih lagi rasa macam baru habis sekolah menengah aje.. he3.. Masih banyak lagi benda yang AcHiKz perlu belajar dan pengalaman yang sedia ada belum cukup untuk jadikan AcHiKz sebagai insan yang berguna pada agama, bangsa dan negara..

Kat wall FB AcHiKz penuh dengan ucapan dari kawan2 dan famili.. Terima kasih tak terhingga AcHiKz ucapkan.. Semoga segala doa dan harapan dari korang semua akan dimakbulkan olehNYA.. Amin~~

Memandangkan cuma AcHiKz dan ayah aje kat rumah (mama kerja la hari ni), ayah kata hari ni AcHiKz tak payah masak.. Ayah nak ajak makan tengahari kat Cinta Sayang Resort.. Kami order A La Carte aje sebab kalau pesan ikut set pun belum tentu akan habis..

char hor fun

ayah berselera makan sampai lupa AcHiKz dok tunggu pesanan.. (><")

grilled lamb rack yang ditunggu2..

pencuci mulut, double chocolate cake..

Oops!! Lupa pulak, mr. popeye akhirnya berjaya juga ingat untuk wish happy birthday pada AcHiKz tahun ini setelah sekian lama dia asyik lupa aje.. Thanks dear.. Jangan wish aje yea, hadiah AcHiKz jangan lupa hantar.. (^^)

No comments: