Saturday, 1 January 2011

uBaTi KeKeCeWaAn DeNgAn DoA


Tengah seronok merayau2 kat blog kawan2, AcHiKz terjumpa DOA PUTUS CINTA kat blog aTiKa aTeRkaH.. Boleh jenguk2 dan juga berkenalan dengan aTiKa kat SINI..

Pada sesiapa yang sedang kecewa (contoh seperti dalam potongan ayat kat bawah tu) elok2 la amalkan ayat ni.. Semoga kekecewaan tu cepat2 pergi..


Yang dah lepas tu biar la lepas.. Tak payah nak dikenang lagi.. Doakan yang terbaik untuk dia dan juga untuk diri sendiri.. Semoga masing2 dapat cari kebahagian yang diingini..

Walaupun kecewa tapi jangan la ditutup rapat pintu hati tu.. Mana la tau nanti dapat jumpa dengan orang yang sesuai.. Tapi kalau nak yang betul2 tepati citarasa tu kena la usaha.. Semua benda takkan datang dengan mudah..

Jangan putus asa okay.. (^^)

5 comments:

ANATI SOKI said...

heheheh.. bukak buku baru/ letak azam baru/ cuba cara baru.. :) usaha tanga kejayaan :)

Heidi Shafiq said...

ya! be strong! :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

anati soki : betul tu.. usaha tangga kejayaan.. sama2 kita usaha okay..

heidi shafiq : yea.. kena kuat!! yang penting jangan lagi kenangkan benda yang dah lepas..

Kedai Buku said...

salam. hmm.. bagus juga ye ada doa putus cinta. so, bolehlah saya amalkan lepas ni. dulu masa putus cinta, tak tau nak baca doa apa. rasa serik nak bercinta pun ada. doa ni pun sesuai juga untuk mengubati kekecewaan yg lain. terima kasih atas ilmu yg dikongsikan. selamat tahun baru 2011! :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

kedai buku : tak ada sesiapa pun yang tek pernah kecewa.. tambah2 hal2 peribadi macam ni.. AcHiKz rasa doa ni patut dikongsi sama2..