Thursday, 27 January 2011

Tak boleh nak benci dia


credited to : longdistancelover.com

" Dia dah kecewa dan hancurkan hati AcHiKz, AcHiKz tak benci kat dia ke?? "

Soalan panas yang kerap ditanya pada AcHiKz bila dah bertukar status.. Serba salah juga nak menjawab sebenarnya sebab masing2 ada pendapat dan pendirian tersendiri.. Bukan semua yang sependapat ataupun setuju dengan kita, betul tak??

Terus terang, AcHiKz cuma marah kat dia sebab dia tak berterus terang.. Kalau dah tak suka, cakap aje tak suka.. Walaupun perit dan sakit untuk diterima, tapi tetap AcHiKz kena terima juga dengan hati yang rela.. Kalau orang dah tak suka kita, takkan kita nak paksa2 dia lagi..

AcHiKz tak benci dia.. AcHiKz tak boleh nak benci dia sebab banyak kenangan manis bila bersama dia.. Dia lelaki yang baik, pandai ambil hati, penyayang dan banyak lagi la ciri2 yang AcHiKz mahu pada seorang lelaki tapi apa kan daya, bukan jodoh kami untuk terus bersama..

" Kepada mr. popeye, terima kasih atas segala kasih sayang dan perhatian yang dah awak berikan pada saya selama kita bersama.. Saya doakan agar awak berbahagia bersama orang yang awak sayang.. "

12 comments:

khaifaiz said...

sy pn doakan semoga wahida berbahagia nanti.. setiap kegelapan pasti ada sinarnya

Wahida Nasution Thakhrim said...

trimas banyak2 khaifaiz.. (^^)

nikaviolet said...

jgn risau....akn ade lelaki yg lebih baik lagi untuk kak chik lepas nie... tawakal aje pada tuhan yea....

.::nany dingding::. said...

betol ! hati n perasaan xbole dipaksa..nk ke tanak HARUS trimaa :(

Wahida Nasution Thakhrim said...

nikaviolet : yea.. trimas..

nany : yea.. nak ke tak nak HARUS terima.. tak ada cara lain dah..

Mr. TN_SkY said...

Moga bertemu jodoh yang lebih baik =_=..banyakkan bersabar ye..ada sebab ALLAH temukan kita dengan orang yang salah =_=

ha..awak.:-) Ur link SkY dah msukkan dlm link exchange.. :-) Ini reward sebab kamu komen kasi idea ritu ye..:-) thanks..Komen kamu sangat membantu budak baru dalam dunia blogging nie =_=...Harap tidak jemu melawat pondok kecil...Dan SkY drop komen here too ye hehe..
JELAS SAHABAT BUKAN SEBARANG SAHABAT, SAYANG SEMUA

Wahida Nasution Thakhrim said...

trimas byk2 SkY.. (^^)

daisy said...

takpe achikz,kumbang bukan seekor..

Wahida Nasution Thakhrim said...

betul tu.. tak pe la.. AcHiKz tunggu 'prince charming' datang.. he3

princess laila said...

hummm.payah gak nih. huhu
laila p0n pena rase mcm nih. dulu en.laila pena jmpa konseler tw. laila share skit ea..

1-tnye dri kita..kita nak/tak kt die?
2-kalo nak..kita doa..(kalo dy pon nak) kalo dier ta nak..kita doa gk..mintk y lbey baek..
3-kalo kita ta nak..tp still teringat2 (laila punyer kes) - evrytyme engat dy..sebut.. 'lahaulawala kuata illa billahil aliyyul azim...' - xde y lbey kuat mlainkn dier... :)

slamat mncuba cik wahida! :)

LiFe KaMi said...

bunga bukan sekuntum kumbang bkn seekor, semua tu ada hikmahnya..
mana tau lepas ni ditemukan yg lebih baik..
be smile always..:)

Wahida Nasution Thakhrim said...

princess laila :
1- saya dah tak nak kat dia..kecewa punya pasal..
2- saya sentiasa berdoa untuk yang lebih baik..
3- trimas atas tips tu.. saya akan amalkan..

life kami : disebabkan tu la kecewa saya tak panjang.. trimas atas sokongan korang.. sangat2 dihargai..