Thursday, 13 January 2011

Misi : Mencari cinta


sumber : Google

Sejak AcHiKz kembali bujang, ramai la kawan2 yang usaha kenalkan AcHiKz dengan kenalan diorang yang dirasakan sesuai..

Terima kasih banyak2 yea sebab ambil berat pasal AcHiKz.. Terharu sangat.. Sebab korang la AcHiKz cepat ubati kekecewaan.. Korang sentiasa ada bila AcHiKz perlukan korang.. Korang memang sahabat yang baik..

Buat masa ni AcHiKz nak berkawan2 aje.. Nak ramaikan kenalan, nak luaskan pergaulan.. Soal cinta dan jodoh ni biarlah ia datang dengan sendirinya.. AcHiKz tak nak rasa terpaksa atau dipaksa..

p/s : kalau berminat boleh hantar borang permohonan.. permohonan anda akan AcHiKz pertimbangkan.. he3

10 comments:

MuhD NoR AzyM said...

Ayat last tu mesti ada org buat.. :p

khaifaiz said...

Mak aii.. siap ada borang permohonan ag

Wahida Nasution Thakhrim said...

silap la.. bukan borang permohonan.. tapi resume.. he3

yott said...

nak x sy tlg rekmen..tp kalau jd..kena bg sy komisyen..hehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

yott : sejak bila jadi telangkai ni?? AcHiKz ni pemalu la.. ahakz!!

SizZLing SuZai said...

salam..
hi thanks 4 vsting mine ^^
huhuu untungnye dpt kwn2 awk tuh..
dr dlu sy single till now, xd plak dorg nk crkn utk sy ek..hahaha
hampeh kawan2 sy nih!! XP

daisy said...

nanti ada calon seswai aku rekomen eh??

Wahida Nasution Thakhrim said...

suzai : bukan diorang tak nak kot.. cuma diorang tak tahu ciri2 yang suzai suka..

daisy : okay gak tu.. he3

Neezhom Photomalaya said...

Salaam. ih ih ih kesiaan ambe dengor. biasalah , x ada ayat lain dah boleh sebut, sabor je la

Ambe pn beberapa kali jugak dulu jd hero filem Sembilu ni huhu

Apa2 pn semoga Achikz dapat jodoh yg terbaik nnt. Biar lambat asal selamat dunia akhirat ;)

Wahida Nasution Thakhrim said...

neezhom : trimas.. (^^)