Wednesday, 5 January 2011

Hatiku tidak lagi seperti dulu


klik untuk lebih jelas
credited to : izismile.com

12 comments:

Sweet like Strawberry said...

knp nie?

Wahida Nasution Thakhrim said...

putus cinta.. (T^T)

athirah said...

style gak... express cara ni...

Wahida Nasution Thakhrim said...

ringkas aje kan?? tapi mesejnya sampai ke pembaca..

kiwi said...

btol gk..sush nk jdi sme cm dlu lg

Wahida Nasution Thakhrim said...

kiwi : betul tu.. sebab ia kekal dalam ingatan..

Hajar said...

kreatif..

Wahida Nasution Thakhrim said...

hajar : yea.. kreatif.. saya suka..

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Lama tak ke sini.
Memang ingat nak blogwalking kat laman rakan bloggers within dis month! Insya Allah.
Selamat tahun baru. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

Ddrfauziah : w'salam.. selamat tahun baru juga..

khaifaiz said...

kalau dah keronyok cm tu.. tunggu je la jejaka yg akan menstereka hati itu agar hilang segala bekas2 lama.. Walaupun hasilnya tidak sesempurna hati yang dulu...

Wahida Nasution Thakhrim said...

yea la.. tengah tunggu jejaka yang datang dengan seterika.. he3