Sunday, 2 January 2011

DaLaM kAwAsAn mAsJiD PuN BeRaNi BuAt JaHaT


Ayah balik dari masjid dengan muka kelat.. Pelik juga hujan2 (walaupun tak lebat) macam ni ayah masih turunkan tingkap.. Rupa2nya cermin kereta kena pecah.. Selain kereta ayah, ada 2 buah kereta jemaah lain pun alami perkara yang sama..

Pencuri tu tak berjaya ditangkap.. Muka pun tak nampak sebab rata2 jemaah baru selesai solat Maghrib.. Tak sempat nak kejar.. Ayah syak penagih yang buat kerja ni..




Agaknya si pencuri tu marah sebab tak ada barang berharga dalam kereta, bekas duit syiling tu dicampaknya.. Nasib baik la jemaah2 yang ada tolong carikan..

4 comments:

daisy said...

melampau betul pencurik tu.
potong tangan nak???

Wahida Nasution Thakhrim said...

tak nak la potong tangan..
potong kat jari aje.. biar ada tapak tangan tapi jari2 semua tak ada..

MuhD NoR AzyM said...

Uish..kat kawasan masjid ke?? Berani betul..masjid kat tempat aku, siap pasang guard lagi untuk elak benda-benda camni..

Wahida Nasution Thakhrim said...

a'ah.. dalam kawasan masjid.. masa orang lain dok solat, dia dok mencuri pula..