Saturday 25 December 2010

SiLa JeNgUk AnAk DaRa AnDa


Hari ni Din balik Bachok lepas bercuti sakan.. Kejap aje dah masuk semester 3.. Masih ingat lagi tahun lepas AcHiKz, ayah dan mama hantar dia daftar kat sana.. Belajar rajin2 yea bro.. Semoga apa yang diimpikan akan terlaksana..

credited to : mommyandmolly.com

Back to the tittle, tadi AcHiKz baca suratkhabar sementara tunggu bas sampai, dimana seorang mak yang terjaga pada awal pagi, sangat terkejut (agaknya boleh sampai cardiac arrest) bila dia nampak 2 anak dara dia yang masih budak (umur 13 dan 15) tidur berpeluk2 sakan dengan pasangan masing2..

Dah tau buat salah, berani pula nak minta maaf.. Nasib baik ayahnya tu tak lembut hati sebab ayah budak2 perempuan tu juga yang buat laporan polis..

Walaupun budak2 perempuan tu benarkan kekasih2 mereka masuk ke rumah tetapi kes yang dilaporkan itu diklasifikasikan sebagai kes rogol sebab budak2 perempuan tu masih bawah umur.. Kes ini akan disiasat mangikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan akan dibawa ke Mahkamah Shah Alam untuk menghadap tertuduhan..

sumber : myMetro

AcHiKz : mesti ramai mak ayah yang tak tidur lena mulai malam ni..

2 comments:

Mohamadazhan.com said...

salam achik, macam kes la skang, baru sekolah, dah berani buat mcmtu

Wahida Nasution Thakhrim said...

itu baru tinggal dengan mak ayah.. kalau dah tinggal luar (samada belajar atau kerja) entah macam2 lagi yang budak2 ni boleh buat..