Friday, 31 December 2010

bErDaTiNg DeNgAn aBaNg JoHnNy


Ima asyik sebut aje tak sabar nak tengok abang Johnny kesayangan dia sejak tengok trailer The Tourist masa kami tengok Harry Porter : Deathly Hollows Part 1.. Jadi, semalam tertunai la impian si Ima ni untuk bertentang mata dengan abang Johnny tersayang..


Dari kiri : Ima, AcHiKz, Ummu dan Oliea..
Keluar kali ni kami berpakat nak pakai baju kurung.. Terasa ayu gitu.. he3

Sedikit ringkasan The Tourist
Frank seorang guru Matematik yang melancong bersendirian di Eropah bertemu dengan wanita cantik bernama Elise didalam keretapi menuju Venice (rasa nak honeymoon kat sini la nanti..).. Elise mempergunakan Frank bagi mengelirukan pihak Scotland Yard yang sedang memburu kekasihnya Alexander Pearce yang bersembunyi selepas melarikan wang cukai dan menggelapkan wang samseng.. Frank terpaksa melarikan diri dari ditangkap oleh pihak Scotland Yard dan juga samseng berkenaan..

Yang selebihnya, sila2kan diri pi tonton kat pawangam yang berdekataan anda..

Ada 2 versi poster untuk filem ni.. Dua2 poster pun menarik dimata AcHiKz..
credited to : empiremovies.com

credited to : blackfilm.com
Suka sangat kasut yang Angelina pakai dalam poster ni.. Sangat cantik!!

Sepanjang tayangan asyik dok teka siapa la Alexander Pearce tu.. Memang dah tahu si Johnny Depp tu heronya tapi nak kaitkan dia dengan Alexander Pearce jauh sekali.. Tapi ada 1 babak yang buat tekaan AcHiKz tu betul..

Filem seterusnya?? Dah ada senarai pendek tapi belum buat keputusan akhir lagi.. Nanti kami mesyuarat.. he3

2 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

best ka tu.huhu?

Wahida Nasution Thakhrim said...

AcHiKz rasa ceritanya best.. gi la tgk..