Monday, 6 December 2010

KaLau SaYaNg ToLoNg BaLaS!!


Budak2 sekarang ni dah terlebih maju.. Kecil2 dah pandai bercinta.. Tak macam zaman AcHiKz sekolah rendah dulu.. Sayang tu cuma pada keluarga sendiri aje tak reti lagi nak sayang orang lain.. Eh!! Tak payah la AcHiKz nak berleter banyak2, jom baca surat cinta budak sekolah rendah yang dirampas cikgu..

klik untuk besarkan
credited to : Oh! Media
(Facebook Wall photos)

Jenuhkan nak baca.. Dah la tak ada tanda nokhtah langsung.. Budak perempuan ni agaknya marah meluap2 bila tulis surat ni sampai tak ada nokhtah.. Kena tarik nafas panjang2 sebelum baca.. ha3.. Siap guna pen marah tu..

Ingatkan orang dewasa aje yang kuat cemburu tapi budak kecil pun sama aje gayanya.. Bergurau sikit dengan orang lain pun dia dah melenting.. Yang paling best sekali budak ni siap kasi kata dua kat kekasih dia tu.. ha3..

Dah besar nanti tak tahu la macamana perangainya..

15 comments:

hans said...

hahahaha
dah lama tgok benda nih
budak2 cinta monyet la tu
hahahaha

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

P/S : Cek Nuffnang Dah Sampai..Yehaa!

Wahida Nasution Thakhrim said...

kalau masa sekolah menengah tu boleh diterima la.. ni budak sekolah rendah, muda sangat..

mrs Gee :) said...

adeh.. penat laa mcm nih.. isau btul bdk2 la nih..

hans said...

hahahahaha
jangan terkejut
sekarang budak umur 5-6 tahun pun ada pandai pakwe makwe nih
zaman dah berubah

P/S : 5 Gaya Rambut Mengikut Zaman

za petrelli said...

budak2 zaman skarang

Neezhom Photomalaya said...

Salaamun alaikum. hehe camam2 . Ntah2 nanti bayi masih menyusu pun dah mula bercinta huhu.

Salaam ma'al hijrah untuk Achik , sanah jaddid wa antum bikhoir, baarokallahu lakum :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

mrs Gee : terlebih 'advance' dari usia sebenar..

za petrelli : zaman akan datang entah la macamana pula gayanya.. ha3

Neezhom : ha3.. nak sebut i love u pun masih pelat..

atien_abErn said...

hahaha .. lawak nye .. best laa baca surat cinta mcm nie .. syok nak baca nye .. tpi ,, blh sesak nafas .. x ad noktah langsung .. hahaha ..

p/s : jangan laa bercinta dgn monyet .. hahaha ..

Wahida Nasution Thakhrim said...

atein : kena tarik nafas panjang2 sebelum baca surat cinta ni.. ha3

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, adoi, tulisan pun tak tentu arah lg nak bcinta.haha.rosak2, pening pala cikgu ni nnti

Noona said...

hahaha...budak kecik sekrang ni memang la...
wahida, muka awk mcm muka spupu siti tu...yg berlakon tu..nma ape ek...zuraida ke ape...

Wahida Nasution Thakhrim said...

Mohamadazhan : kesian kat guru Bahasa Melayu la ha3..

Noona : yea ke?? siti mana pula ni?? ha3

Jejaka Terhangat said...

haha..budak kecik ada hati nak bercinta..tulis surat pon bahasa terabur..kuikui..

Wahida Nasution Thakhrim said...

bukan terabur aje.. semua tanda bacaan pun dah tak ada sebab tulis dalam keadaan marah.. ha3

Cik Grrr said...

ni mesti pengaruh cerita2 cinta dlm tv ni...
hisk3...nape la dorang ni ikot...kecik2 lagy tu, btol la, dh besar camne la gak nya...
malu mak ayh klau bace ni..

hahahaha...