Wednesday, 29 December 2010

AcHiKz @ mAjLiS PeRtUnAnGan


Memandangkan tak ada apa nak dibuat dihujung minggu yang lepas, maksu ajak AcHiKz temankan dia dan jadi tukang bawa hantaran untuk majlis pertunangan anak tunggal guru besar sekolahnya..

Majlisnya sederhana saja tapi sangat meriah..

Isi masa lapang sebelum sampai ke destinasi..



Bunga2 dan hantaran berbentuk hati kat atas tu semuanya maksu yang buat..
Cantik tak?? Temanya biru dan putih..

Sebahagian dari rombongan pihak lelaki yang sama2 memeriahkan majlis..

Bakal mak mertua sarungkan cincin pertunangan kat bakal menantu..

Gula disuap selepas selesai menyarung cincin..




Sebahagian hantaran dari pihak perempuan..

Ini satu2nya dari pihak lelaki yang menarik perhatian AcHiKz.. Kek berbentuk tas tangan LV.. Tak sempat nak rasa kek tu sebab AcHiKz balik awal..

p/s : macamana agaknya majlis pertunangan AcHiKz nanti yea??

4 comments:

pipoq said...

hahaha..aku ingatkan beg tangan betui tadi tu...rupanya kek..

Wahida Nasution Thakhrim said...

itu la pasal.. memang kreatif terutama kat monogram LV tu..

Fieza Story said...

huhuhu....acik tunang nt mcm mana nyek??

Wahida Nasution Thakhrim said...

entah la.. calon pun dah tak ada.. boleh tolog carikan?? (^^)