Sunday, 19 December 2010

bErKrEaTiF Di TeNgAh MaLaM


Terasa lapar pula masa tengah seronok layan filem kat tv.. Jadi AcHiKz dan Din rancang masak sesuatu.. Tumbuk tumbuk tumbuk.. Potong potong potong.. Tambah itu, tambah ini.. Gaul sebati dan goreng..

Inilah hasilnya!! Kami buat patty dari daging kisar dalam tiub tu.. Yang nampak putih tu keju.. Tengok aje dah rasa sedap.. Bertambah-tambah sedapnya kalau makan dengan mustard.. Ini kali pertama kami buat patty.. Tak sangka resipi campak2 menjadi dan sedap pula tu..

Walaupun kurang jelas gambarnya tapi AcHiKa nak tunjuk juga kat korang yang patty tu very moist and juicy.. Sampai hari ni masih teringat akan kesedapannya.. Mesti lagi sedap kalau guna daging lembu yang segar..

Ada siapa2 nak resipi??

2 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

pic pertama, ingt kulat yang atas tu.hehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

itu daging yang relai masa mula2 goreng.. sayang oo nak buang..