Wednesday 8 December 2010

bLoG LaRiAn


AcHiKz kena tag dari Juan Yuan berkenaan dengan Blog Larian.. Apa tu Blog Larian?? Blog tu boleh lari ke?? Boleh lari 4x400meter ke?? Tak la.. Blog larian ni membolehkan aktiviti blog walking ke beberapa blog sekaligus meningkatkan trafik..


Jadi tak perlu lagi nak susah2 buka setiap satu blog untuk baca entry, tinggalkan jejak mahupun komen anda.. Untuk mengetahui lebih lanjut apa tu Blog Larian dan sertainya, boleh la jenguk2 kat SINI..

AcHiKz suka blog walking sebab dapat baca entry2 yang menarik.. Ada juga entry yang memberi manfaat dan peringatan.. Bila tinggalkan jejak ataupun komen, secara tak langsung AcHiKz kenalkan "AcHiKz HoUz" pada blogger lain..

3 orang yang akan AcHiKz tag adalah :
Light in the dark, Khaifaiz, De'din

(kalau anda dah di tag sila la abaikan..)

7 comments:

atien said...

Blog Larian .. blog berlari tu .. blog yg ada kaki yg agak panjang daannnnn .. terus berlarriii.. huhuhu

Unknown said...

Salam terima kasih dari UniKL Blogger..anda diminta ke page ini (http://apps.facebook.com/blognetworks/blog/achikz_houz/?ref=mf) untuk mmbuat conformation sbagai author blog anda...dan ini akan memudahkan blog anda terpapar secara automatik setiap kali anda update blog anda..

Setelah anda klik pada link yang di beri tersebut...anda di minta klik pada perkataan (ARE YOU THE AUTHOR?) pada sebelah kanan dipage tersebut.

Setelahh itu anda klik saja yes dan pilih beberapa orang friends sebagai jaminan bahawa anda benar-benar tuan empunya blog. Ini dapat mengelakkan daripada orang lain mencuri/mengaku itu blog anda. Harap dapat lakukan tindakan ini secepat mungkin. Sebarang pertanyaan adalah dialu-alukan.

Sekian, wassalam.

Kedai Buku said...

bagus juga info nie. salah satu dugaan dlm blogging adalah meningkatkan trafik blog. bukan snang nak jd blog yg sering dikunjungi. idea, idea,.. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

Kazen : done.. tunggu conformation aje..

kedai buku : yea.. memang kena fikir cara yang terbaik utk tingkatkan trafik..

Unknown said...

salam kenal~

Anonymous said...

thanks wahida.. dah jwb n join heheh

Wahida Nasution Thakhrim said...

alinac : selamat berkenalan..

khaifaiz : good.. jom join ramai2..