Monday, 28 February 2011

Kenapa AcHiKz senyap aje 2,3 hari ni


1- Tak berapa nak sihat 2,3 hari ni tapi masih degil nak pi jogging.. Dah berjaya pi jogging 20 hari berturut2 walaupun ada masa tu rasa malas sangat nak pi.. Kiranya ni permulaan yang baik untuk si gemuk yang baru nak berjogging macam AcHiKz ni..

2- Tiga hari tokwan bermalam kat hospital gara2 sesak nafas.. Alhamdulillah, hari ni dah dibenarkan balik sebab keadaan dah makin baik..

3- Merajuk sebab dah terlebih limit broadband.. Jadi selaju siput la jadinya.. Jadi sementara nak tunggu semuanya kembali elok seperti sediakala, AcHiKz ambil keputusan untuk berehat sebentar dari blog dan aktiviti2 yang sewaktu dengannya..

4 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

salama

kadang2 joging berturut2 memaksa diri bahaya utk otot.cuba selang seli dengan permainan yang mengeluarkan peluh mungkin lebih menarik :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

good idea.. terima kasih yea.. (^^)

KAMIHIDUP said...

1-semoga cepat sembuh.
2-semoga pulih sepenuhnya.
3-campakkan je bb to, beli baru, hehe. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

yang no.3 tu payah ler nak buat.. itu aje yang mampu.. ikutkan hati mau aje pakai unifi..