Monday, 7 February 2011

Mini reunion ex-DBS 03-04 CNY Special


Apa khabar semua?? Dah 5 hari AcHiKz HoUz tak ber'update' sebab banyak aktiviti yang berlangsung sepanjang cuti Tahun Baru Cina ni..

Disebabkan kejayaan mini reunion yang lepas, ada yang tak puas hati sebab tak dapat pulang hari tu.. Jadi diorang minta adakan lagi dan kali ni bertempat di rumah Oliea..

ima dengan salad kentangnya..



afiq (baju putih) yang bersungguh2 minta adakan lagi mini reunion ni.. hari tu dia tak dapat balik sebab kerja..


mie tunjukkan bakat memasak yang terpendam..



zaihan (kiri) dan sharidah (tengah) yang turut serta kali ni..

pratap (tengah) pun ada.. sudi singgah kejap walaupun esok dia dah mula kerja..

Mungkin lepas ni nak pi melancong la pula.. Kat mana tu belum tahu lagi la.. Masih dalam proses perbincangan..

6 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

salam, bestnya, cam sedap ja tu.hehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

w'salam.. sedap.. memang sedap.. he3

Zuraifah Zulkuflee said...

wah...
beznye makan2

Wahida Nasution Thakhrim said...

makan2 memang best.. tambah2 dengan kawan2 yang dah lama tak jumpa..

khaifaiz said...

bestnye panggang2.. hari 2 panggang kambing seekor kt kg mase kenduri tahlil jiran

Wahida Nasution Thakhrim said...

sedapnya!! saya suka makan daging kambing..