Wednesday, 9 February 2011

Merayau dengan Rabiah


Yea.. Sepanjang minggu ni asyik merayau aje kerja AcHiKz.. Lagipun member2 masih bercuti jadi kali ni AcHiKz ber'dating' dengan Rabiah.. Ini kira pertama kali keluar dengan dia sebab masa sekolah dulu pun tak rapat sangat, mungkin sebab tak sama kelas.. Habis aje tingkatan 5 memang dah tak berhubung langsung.. Tapi ada satu perkara yang telah buat kami berhubung semula..

Thank you so much for your support dear.. (^^)

Tujuan utama kami merayau sebab AcHiKz nak beli kasut sukan.. Yea, tekaan korang tu tepat.. AcHiKz nak turunkan sikit berat badan.. Nak kecilkan sikit 'spare tyre' ni.. he3


Rabiah tengah pilih baju untuk anak sedara dia..

Lepas penat merayau, sesi isi perut la pulak.. Si Rabiah nak makan tomyam.. Bukan setakat tom yam aje dia pesan, kerabu mangga dan ikan siakap kukus pun dia pesan juga.. Tak macam dua orang makan kan??


Ikan siakap kukus kat sini sangat sedap!! Nanti nak ajak ayah makan kat sini la.. Mesti ayah suka..

Perut pun dah kenyang, sesi merayau pun bersambung..

3 comments:

khaifaiz said...

wau.. bestnye jalan2.. semoga maju jaya ye usaha wahida

Wahida Nasution Thakhrim said...

trimas sebab kasi sokongan.. (^^)

tomatokering :) said...

nyum nyum nyum .. nak :)