Wednesday 12 November 2014

Permulaan Yang Baru


Pada 27hb Disember 2012 (maaf la sebab ambil masa lama sangat nak kemas kini blog.. maafkan AcHiKz) adalah Hari Penyampaian Sijil Tamat Latihan dan juga Sijil Tamat Latihan Keusahawanan Inkubator GiatMara Merbok bagi sesi Julai-Disember 2012..

Bila tamat sesi inkubator bermakna bermulanya bab baru dalam kehidupan masing-masing kerana ada impian dan cita-cita yang hendak dicapai.. 

 Krew Inkubator Fashion & Dressmaking GiatMara Merbok sesi Julai-Disember 2012 bergambar kenangan dengan Pengurus GiatMara Merbok Lt. Kol. Haji Khairuddin bin Mohd Ali (B) dan tenaga pengajar Puan Nafisah Mansor (kiri) dan Puan Rahmah Mohd Maidin (kanan)


Jutaan terima kasih buat tenaga pengajar yang sabar mendidik, memberi nasihat dan tunjuk ajar terutamanya pada pelajar yang langsung tak reti dan tak pernah guna mesin jahit macam AcHiKz.. Pada rakan sekelas AcHiKz, terima kasih atas memori indah selama kita belajar bersama.. Yea, memang kita ada gaduh sikit-sikit tapi bagi AcHiKz itu cara kita lebih memahami satu sama lain.. 

Doa dan harapan AcHiKz semoga ikatan persahabatan kita berpanjangan selamanya.. (^^)

No comments: