Friday 6 January 2012

Pra Orientasi - Final day


Tak sangka dah masuk hari terakhir pra orientasi.. Hari pertama dulu rasa masa tu berjalan lambat sangat.. Tapi hari ni dah masuk hari terakhir.. Rasa teruja sangat!!

Khidmat masyarakat pagi ni terbahagi kepada beberapa kumpulan untuk bersihkan kawasan sekitar.. Salah seorang ahli dalam kumpulan AcHiKz bengkak sikit kat muka dan lengan sebab kena penyengat masa tarik pelepah pinang yang dah kering.. Nasib baik dia tak kena alahan.. Kalau tak dah kena bawa pi kecemasan..

Hari ni cuma ada 1 ceramah saja.. Ceramah bagaimana nak mulakan langkah sebagai seorang usahawan.. Agak menarik ceramahnya dan AcHiKz dah berangan sikit nak jadi usahawan.. Harap2 angan2 ni akan jadi kenyataan suatu hari nanti..

Sesi petang ada taklimat orientasi untuk minggu depan.. Dah siap dibahagikan kepada 4 kumpulan dimana kumpulan2 ni akan lakukan perbagai aktiviti dan selesaikan tugasan2 yang akan diberikan nanti.. Jadi mulai ahad depan AcHiKz akan rehat menulis untuk beberapa hari..

Hari jumaat dan sabtu ni sibuk siapkan barang2 yang akan dibawa nanti.. Selamat berhujung minggu dan jaga diri baik2 yea semua..

No comments: