Thursday 15 April 2010

mY CoMfOrT foOd


Yummy ang relaxing.. (^^)
Itu la yang boleh aku cakap pasal comfort food aku ni.. Walaupun aku suka sangat dengan ais krim, tapi demi menjaga kesihatan, aku hanya makan ais krim bila betul2 teringin nak makan..

Kat bawah aku kongsi dengan korang 5 perisa kegemaran aku..

tiramisu


mocha


peppermint choc chip


raspberry


vanilla


Paling banyak ais krim aku makan masa aku dalam tempoh pemulihan lepas aku jalani 'tonsilectomy' iaitu pembedahan buang tonsil.. Dalam SEMINGGU ais krim la jadi makanan utama aku..

SEMUANYA AIS KRIM..

Macam2 perisa aku makan.. Memang HEAVEN la aku rasa.. Lepas seminggu baru la aku makan makanan lembut lain.. Alhamdulillah, sekarang, aku dah betul2 sembuh dan boleh menikmati makanan dengan sepuasnya~~ (^^)

Ini ada additional info untuk korang :


No comments: