Friday 13 July 2012

AcHiKz dah habis belajar!!


Huh!! Lama betul AcHiKz tak update blog.. Hampir 4 bulan!! Bukan AcHiKz dah lupakan korang tapi AcHiKz agak sibuk bila masuk 2 bulan terakhir pengajian.. Nak kejar modul pengajian, nak siapkan pakaian dalam setiap modul.. itu belum tambah lagi pakaian diluar modul yang kami semua nak belajar.. Memang padat la sampai ada pakaian yang nyaris2 tak sempat siap sebelum tarikh akhir pengajian..

Semua penat lelah berbaloi bila berjaya juga siapkan semua pakaian dan berjaya tamatkan pengajian dengan jayanya.. Alhamdulillah!!  (^^)

Tanggal 28hb Jun lepas hari terakhir pengajian dan juga hari berlangsungnya Majlis Tamat Latihan yang diadakan di Permaipura Golf & Country Club.. Terima kasih pada semua tenaga pengajar yang bersusah payah untuk menganjurkan majlis yang sangat bermakna buat AcHiKz dan pelatih2 lain..

dengan ahli kumpulan 3..
dari kiri : Wanie, Kak Mahwi, Eyza, AcHiKz dan Hanin..


dengan member2 bengkel dan tenaga pengajar..


hasil usaha dan penat lelah yang berbaloi..

Lepas ni AcHiKz dan 5 orang yang lain akan ada di Incubator Jahitan selama 6 bulan.. Nak tempah baju datanglah kat sana yea.. AcHiKz nantikan kedatangan korang..

4 comments:

a r i l said...

congratz :)

Anonymous said...

Kalau awk kurus mmg awk cntik..muka awk cntik..seyes..

Unknown said...

Masih lagi ambik tempahan baju kurung?

Wahida Nasution Thakhrim said...

@czarine Azmi : minta maaf sebab ambil masa setahun untuk balas komen awwak.. yea, saya masih terima tempahan baju kurung..